Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2008

ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΛΙΣΕ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ...

  • ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΤΥΛ, ΑΡΚΕΙ ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΤΑ MEDIA.
  • ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΥΦΟΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ: ''ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΣΗΜΟΣ-Η, ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. (ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΦΡΑΝΤΖΑ, ΝΑ ΤΗΝ ΤΙΝΑΖΕΙΣ ΑΝΕΜΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ)
  • ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΣΟΥ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΟ. ΕΙΠΑΜΕ, ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ...
ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ...
  • Ο-Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΕ ΡΩΤΑ: Πώς είσαι αυτήν την περίοδο;
  • ΑΠΑΝΤΑΣ: Είμαι καλά... -αφήνεις να εννοηθεί ότι τα αισθηματικά σου πάνε πολύ καλά-
  • Ο-Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΕ ΡΩΤΑ: Είσαι ερωτευμένος-η αυτήν την περίοδο;
  • ΑΠΑΝΤΑΣ: Είμαι ερωτευμένος-η με τη δουλειά μου και τη ζωή... -μπορεί να θες να τσιρίξεις ότι ο Μπάμπης σου έκανε πρόταση γάμου στην ταβέρνα της Πάρνηθας, ενώ τσακίζατε πα'ι'δάκια, αλλά εσύ κιουρία. Δεν αποκαλύπτεις τίποτα.-
  • Ο-Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΕ ΡΩΤΑ: Ποιο πιστεύεις ότι είναι το πλεονέκτημα και ποιο το μειονέκτημά σου;
  • ΑΠΑΝΤΑΣ: Πιστεύω πως, είμαι ειλικρινής...και ευαίσθητος άνθρωπος και αυτό είναι μειονέκτημα για τη δουλειά που κάνουμε... Το πλεονέκτημά μου είναι η καλοσύνη μου και το γεγονός πως μου αρκούν λίγα πράγματα...
  • Ο-Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΕ ΡΩΤΑ: Τί ακριβώς απαιτεί αυτή η δουλειά για να επιβιώσεις;
  • ΑΠΑΝΤΑΣ: Χρειάζεται υπομονή, επιμονή και γερό στομάχι, αν θες...
  • Ο-Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΕ ΡΩΤΑ: Που εμφανίζεσαι αυτήν την περίοδο;
  • ΑΠΑΝΤΑΣ: Εμφανίζομαι σε ένα νέο μαγαζί με μια παρέα φρέσκων παιδιών και ευτυχώς, ο κόσμος μας έχει αγκαλιάσει και αυτό είναι πολύ σημαντικό...
  • Ο-Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΕ ΡΩΤΑ: Τί έχεις να πεις σε όλους αυτούς που σας θέλουν να μαλώνετε στα παρασκήνια;
  • ΑΠΑΝΤΑΣ: Κοίτα, όλα αυτά είναι θέματα, τα οποία τα αντιμετωπίζει ο κάθε καλλιτέχνης...Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Με τα παιδιά δέσαμε πολύ όμορφα και το κλίμα που επικρατεί είναι πολύ όμορφο. Το αποτέλεσμα αυτό περνάει και στον κόσμο, ο οποίος το αγκαλιάζει και τελικά όλοι είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα. Να στείλω και φιλιά στους συνεργάτες μου, που μας βλέπουν τώρα...-όχι, δεν θα μάθει κανείς ότι άφησες τη Σούλα κουρούπα, για το ποια θα μπει πρώτη στην αφίσσα του μαγαζιού...-
  • Ο-Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΕ ΡΩΤΑ: Θα έκανες ποτέ γυμνή φωτογράφιση;
  • ΑΠΑΝΤΑΣ: Δε θα έλεγα όχι σε μια γυμνή φωτογράφιση, αρκεί το αποτέλεσμα να είναι καλλιτεχνικώς επιμελημένο,αισθησιακό και όχι πρόστυχο...-ελπίζεις κάπου βαθιά μέσα σου, ο Μπάμπης να το πάρει ψύχραιμα...-
  • Ο-Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΕ ΡΩΤΑ: Πώς χαλαρώνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;
  • ΑΠΑΝΤΑΣ: Επειδή δεν έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο, προσπαθώ να βλέπω δικούς μου ανθρώπους, βγαίνω για φαγητό και πολλές φορές ένα ποτήρι κρασί αρκεί για να ξεφύγω από την καθημερινότητα...αν θες...
  • Ο-Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΕ ΡΩΤΑ: Πως ξεκίνησες την καριέρα σου;
  • ΑΠΑΝΤΑΣ: Πέρασα πολύ δύσκολα...ειδικά κατά την εφηβική περίοδο. Αλλά το πάλεψα. Έλεγα πάντα: ''Κούλα, κουράγιο...θα σταθείς στα πόδια σου..." Δούλευα συνέχεια, έχω κάνει πολλές δουλειές...τελικά κατάφερα και έγινα αυτό που είμαι σήμερα: μια Κούλα Μουγκριτού...αλλά πάνω απ'όλα, είμαι άνθρωπος...-το ονοματεπώνυμο είναι καθαρά ενδεικτικό και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα-
ΑΥΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ...

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ-ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΟΥΛΑ-. ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΣ ΕΙΧΕ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΙ ΣΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΤΟΥ, ΑΠΑΝΤΑΤΕ:
  • ΔΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΜΙΜΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΤΑΚΗΣ, ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ...-λες ο,τι σου κατέβει. Ο Τάκης δε θα παρέμβει, ούτε θα το αρνηθεί ποτέ...-
ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ, ΣΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...

2 σχόλια:

pop-αρι είπε...

Ο-Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΕ ΡΩΤΑ: Που εμφανίζεσαι αυτήν την περίοδο;

Εμφανίζομαι στο μαγαζί σκυλάδικο VIP , αν θες , παρέα με νέους ταλαντούχους καλλιτέχνες, αν θες ,Υπάρχει χημεία μεταξύ μας και περνάμε καλά στα παρασκήνια και αυτό νομίζω περνάει και στον κόσμο που μας τιμά με τη παρουσία του κάθε βράδυ...

Ποπάρης

pop-αρι είπε...

...αν θες παντα...