Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ...

Αγαπητό μου ημερολόγιο...

μιας και είσαι το μόνο πράγμα, που δεν πρόκειται να αντιδράσει στα όσα γράφω,αποφάσισα να σε εκμεταλλευτώ προκειμένου να εκφράσω απορίες,οι οποίες οδηγούν σε σκληρές αλήθειες...

Ξεκινώ,σχολιάζοντας την ύπαρξη του Κυρίου...

  1. Αν λάβουμε υπόψιν μας τη φράση: ''Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια,ο Θεός γελάει", όταν έκανε ο Θεός σχέδια, ποιός γελούσε;
  2. Επίσης, με προβληματίζει αρκετά η φράση: ''Ήμουν άθεος...ανακάλυψα πως είμαι ο Θεός!''

Παρ'όλο που τα Χριστούγεννα χαζοχαιρόμουνα,ανοίγοντας δώρα από τον Άγιο Βασίλη,ανακάλυψα ότι δεν υπάρχει,αλλά ακόμη και αν υπήρχε,είναι μεγάλη λέρα...

  1. Αρχικά,εκμεταλλεύεται αθώα ξωτικά,τα οποία δουλεύουν αφιλοκερδώς και πολύ αμφιβάλλω για το αν παίρνουν βαρέα ανθιυγεινά.
  2. Για να μη μιλήσω για τους ταράνδους,οι οποίοι βιώνουν το βασανιστήριο του μαστιγώματος (free ρούντολφ!)
  3. Επίσης,ο Άγιος Βασίλης,ξεπουλήθηκε στην coca cola και από πράσινη φορεσιά,το γύρισε στην κόκκινη.
  4. Τέλος,δεν έχω ακούσει ποτέ να επισκέπτεται τα παιδιά του τρίτου κόσμου-κακώς που τα ονομάζουμε έτσι-προκειμένου να τους δώσει λίγη χαρά.

Σχετικά με τα ηλίθια παραμύθια και χαζά τραγουδάκια,που μαθαίναμε στο δημοτικό...

  1. Η Χιονάτη βρήκε καταφύγιο στους νάνους και αφού έφαγε δηλητηριασμένο μήλο,την έσωσε ο πρίγκηπας. Και τί ήταν η Χιονάτη; Ο κατατρεγμένος Κα'ί'λας,μήπως; Στοίχημα ότι τα είχε και με τους 7 νάνους,μιας και δικαιολογούσε τον εαυτό της με την ατάκα: "Μέχρι 8 είναι σχέση."
  2. Όσο για τον πρίγκηπα που την έσωσε,καλός βλάκας και αυτός...Έπρεπε να τα φτιάξει με τη μητριά και να κληρονομήσει και την περιουσία...
  3. Η Σταχτοπούτα (ή Σταχτομπούτα),έχασε το γοβάκι της...(παρακαλείται όποιος το βρει,να επικοινωνήσει με την κοπέλα στο lobby.)
  4. Και γιατί το γοβάκι παρέμεινε γοβάκι και μετά τις 12; Κανονικά θα έπρεπε να μεταμορφωθεί και αυτό σε παλιοπάπουτσο.
  5. Ένα άλλο ερώτημα,είναι το εξής: κοτζάμ πόλη γύρισε ο πρίγκηπας,για να βρει σε ποια ταιριάζει το παπούτσι (νούμερο δε γνωρίζουμε).Πώς διάολο και ταίριαζε μόνο στην προαναφερθείσα; Άρα όλα οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η κοπελιά (κατατρεγμένη και αυτή) ήταν στραβοκάνα/είχε πλατυποδία κλπ...

Και αφού μας έμαθαν παραμύθια,είπαμε να κάνουμε και ένα μουσικό διάλειμμα...

  1. ''Τί χαρά...τί χαρά...σκίζει η βάρκα τα νερά...'',μάλιστα. Άντε και πες πως έφτιαξα στο μυαλό μου την εικόνα της βάρκας στα νερά. Γιατί πρέπει να χαίρομαι που τα σκίζει; Τί σεξιστικά υπονοούμενα είναι αυτά;
  2. Αλλά τα νοήματα δεν έχουν τελειωμό,καθώς το τραγούδι συνεχίζει: "...κι απαλή...κι απαλή...τρέχει σαν πουλί...(!)" Φανταστείτε λοιπόν μια βάρκα,απαλή σαν πουλί,η οποία σκίζει νερά... Φταίω εγώ μετά;

Καλό μου ημερολόγιο,μπορώ να δεχτώ ότι ίσως και να παραφέρομαι...αλλά κάποιες εικαστικές παρεμβάσεις δεν τις αντέχω...προσβάλλουν την αισθητική μου,πώς το λένε;!

  1. Η Αθήνα,once upon a time,είχε στολιστεί με πολύχρωμες-κακόγουστες για μένα-αγελάδες,οι οποίες ξεφύτρωναν και με σκιάζανε,τη δόλια,στο λιοπύρι...
  2. Φέτος η πρωτεύουσα στολίστηκε με καρδούλες,που πάλι ξεφυτρώνουν. Και ρωτώ: ποιος ο λόγος; Στολίζουν μήπως την πόλη;
  3. Προτείνω λοιπόν,την επόμενη φορά,να γίνουμε ακόμα πιο κιτς και να γεμίσουμε την Αθήνα και με άλλα πολύχρωμα όντα του ζωικού βασιλείου. Αφού το κάνουμε που το κάνουμε το ''καλό'',ας το κάνουμε σωστά...έτσι,για την Ελλάδα ρε γαμώ το...

Πιστό μου ημερολόγιο,αυτά ήταν για σήμερα...υπόσχομαι την επόμενη φορά να παραπονεθώ περισσότερο...

τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς...

2 σχόλια:

Χιονάτη είπε...

Αν και δεν καταλαβαίνω το μένος προς το πρόσωπο μου(η Χιονάτη είμαι ντε!) νομίζω οτι κάποιος επιτέλους έπρεπε να θίξει το καίριο ζήτημα της αγελάδας που στα καλά καθούμενα μεταλλάχθηκε σε καρδούλα(μπλιάχ!)... Ελπίζω ο δαίμονας του πληκτρολογίου να μην μπλεχτεί ποτέ στα δάχτυλα σου και καλά γραψίματα... :D :D :D

pop-αρι είπε...

Πολλή μαυρίλα...Δώσε βάση...όποιος λέει ότι είναι ο Αη Βασίλης δεν σημαίνει ότι όντως είναι.Το ότι χρησιμοποίεί κάποιος ιερά πράγματα για να βοηθήσει τη προπαγάνδα του(βλέπε χούντα) ή για να εξυπηρετήσει συμφέροντα(coca cola) δεν σημαίνει ότι αυτά τα πράγματα χάνουν τη πραγματική φύση τους...αν υπάρχει ένα πράγμα Χ που εσύ αγαπάς και εγώ πω ότι στο όνομα του Χ σφάζω όλον τον κόσμο απλά το χρησιμοποιώ αλλά το Χ δεν χάνει την αξία του γιατι ποτέ δεν πίστεψα εγώ ο κακός σε αυτό (βλέπε σταυροφορίες).Αυτά για όλους τους καλοπροαίρετους αλλά επιπόλαιους άθεους.Α και επειδή με έδωσες στο blogg μας...άστο δεν λέω το όνομα σου.

Ποπάρης